یک شنبه 19 خرداد 1392
ن : lafee

آیا می توانید مدیریت یک رژیم غذایی کم پروتئین برای PKD با مرحله 4

 

آیا می توانید مدیریت یک رژیم غذایی کم پروتئین برای PKD با مرحله 4

در مرحله 4، PKD به آسیب کلیه پیشرفته توسعه یافته، زمانی که رژیم غذایی نقش مهمی در مدیریت بیماری کلیه است. یک رژیم غذایی کم پروتئین برای بیماران PKD stage4 پیشنهاد شده است. یک رژیم غذایی کم نه تنها بدان معنی است که بیماران را مقدار کمی از مواد غذایی پروتئین، اما همچنین نشان می دهد بیماران باید پروتئین لازم را برای حفظ در حال اجرا طبیعی بدن است.

PKD مرحله 4

PKD مرحله 4 به معنی آسیب کلیوی شدید را که در آن GFR محدوده از 15 ~ 29، و به طور کلی، 10٪ ~ 30٪ عملکرد کلیه باقی مانده است وجود دارد. با توجه به کاهش عملکرد کلیه، بیماران ممکن است از خستگی، تورم، فشار خون بالا، کم خونی و ادرار کردن مکرر و مشکل قلبی و غیره رنج می برند در نتیجه، مهم است که به یک رژیم غذایی خاص و درمان در اسرع وقت.

چگونه برای مدیریت یک رژیم غذایی کم پروتئین برای PKD Stage4 به؟

هنگامی که غذاهای پروتئین توسط بدن شما جذب می شود، برخی از آنها خواهد شد به عنوان تغذیه استفاده می شود در حالی که برخی دیگر را پایین خواهد بود عنوان مواد زائد شکسته شده است. مواد زائد بار به کلیه ها آسیب دیده بالا می برد. بدین ترتیب، برای بیماران را به رژیم غذایی پروتئین مناسب لازم است.

در واقع، مقدار دقیق مصرف پروتئین را می توان از توجه به مرحله بیماری کلیوی و وزن خود را نمیفهمد.

چقدر پروتئین شما باید بگیرند

= 0.8gX (وزن بدن / کیلوگرم) / روز (اگر شما در مرحله 1 از 2)

= 0.6gX (وزن بدن / کیلوگرم) / روز (اگر شما در مرحله 3 تا 5)

به عنوان مثال، اگر شما در مرحله 4 هستند و به عنوان 65kg وزن، این بدان معنی است که مصرف پروتئین خود را باید 0.6X65 = 39g/day.

شما می توانید با پزشک خود و یا متخصص تغذیه آنلاین ما کلیه مصرف پروتئین خود را به ترتیب به سه وعده های غذایی روزانه مشورت کنید. در اینجا یک مثال برای رژیم غذایی کم پروتئین ترتیب برای اطلاع شما.

صبحانه 1 قطعه نان (4G) + تخم مرغ نیم (3.5G) +1 میوه
ناهار 1 کاسه برنج + گوشت بدون چربی 75g (10.5g) + 250g سبزیجات
شام 1 کاسه برنج + 75g گوشت بدون چربی (10.5g) + 250g سبزیجات +1 میوه
مجموع 36.5g پروتئین

این فقط یک مثال است و به شما پیشنهاد به گرفتن یک رژیم غذایی کم پروتئین شخصی که طول می کشد دستور رژیم غذایی خود و وضعیت پزشکی شخصی خود را. اگر شما نیاز به مدیریت رژیم غذایی کم پروتئین برای وضعیت خود را، شما می توانید پیام زیر ترک و یا ایمیل به kidneyask@hotmail.com. و ما بسیار خوشحالیم که برای پیدا کردن یک لیست رژیم غذایی برای شما ظرف 48 ساعت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: PKD ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.